زندگی کی دوڑ میں آسمانی حوصلہ افزائی (Heavenly Encouragement in the Race of Life)

article June 10, 2022
دا ہم میں سے ہر ایک کو دوڑنے کا موقع دیتا ہے۔ دوڑ کو اچھی طرح ختم کرنے کے لیے ہمیں ثابت قدم بننا ہوگا۔ مسیحی زندگی سو گز کی دوڑ نہیں بلکہ ایک بہت لمبی دوڑ ہے، جس میں صبر، برداشت اور نظم و ضبط کی ضرورت ہوتی ہے۔ لیکن ہم اپنی دوڑ کو اچھی طرح سے پورا کرنے کے لیے طاقت کیسے حاصل کر سکتے ہیں؟

ابدیت کے بارے ایک نقطہ نظر سب کچھ کیوں بدل دیتا ہے (Why an Eternal Perspective Changes Everything)

article June 10, 2022
ابدیت کے بارے ایک نقطہ نظر رکھنا کئ طرح سے ایک حقیقی مسیح زندگی گزارنے کی کنجی ہے۔ کلام مقدس 2 کرنتھیوں 18:4 میں کہتا ہے "جس حال میں کہ ہم دیکھی ہُوئی چِیزوں پر نہیں بلکہ اندیکھی چِیزوں پر نظر کرتے ہیں کیونکہ دیکھی ہُوئی چِیزیں چند روزہ ہیں مگر اندیکھی چِیزیں ابدی ہیں۔ اگر ہم اس حقیقت کو مان لیں تو یہ ہمارے سوچنے اور زندگی گذارنے کے انداز کو ہمیشہ کے لیے بدل دے گی۔

Биз Масиҳга Эргашишимиз ҳамда Унга Эргашадиган Одамлардан Ўрнак Олишимиз Керак (We’re Not Only to Follow Christ, But Also the Examples of Others Who Do)

article May 12, 2022
Муқаддас Китоб шубҳасиз Масиҳдан (1 Бутрус 2:21) ҳамда Ота Худодан (Эфесликлар 5:1) ўрнак олишимиз кераклигини айтади. Аммо ҳайратланарлиси шуки, Калом атрофимиздаги художўй одамлардан ҳам ўрнак олинглар, Исо Масиҳнинг мадади билан ўшандай одамларнинг намуналарига эргашишга ҳаракат қилинглар, дейди.